Pomoc i obsługa

Wybierz temat, który Cię interesuje w menu poniżej

OBLICZ SKŁADKĘ ONLINE
  • Dokumenty i formularze
  • Szkody
  • Wypowiedzenie lub zmiana danych
  • Zakup lub sprzedaż samochodu

Dokumenty i formularze

Ważne dokumenty i formularze pobierzesz klikając "pobierz" obok właściwej pozycji
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Allianz Online   Pobierz
 
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Allianz Online  Pobierz
 
Postępowanie reklamacyjne   Pobierz

Karty produktów

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych Pobierz

Ubezpieczenie autocasco Pobierz

Ubezpieczenie car assistance Pobierz

Ubezpieczenie informacji prawnej Pobierz

Ubezpieczenie ochrona prawna posiadaczy pojazdów mechanicznych Pobierz

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Pobierz

Ubezpieczenie zielona karta Pobierz

Dokumenty i formularze

Szkody i roszczenia

Jak mogę zgłosić szkodę lub roszczenie? 

Szkodę najwygodniej zgłosić przez Internet z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.

Link do zgłoszenia internetowego

Zgłoszenia można także dokonać także przez telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18. Numer do zgłaszania szkód 224 224 224

Gdzie mogę naprawić moje auto? 

W zależności od wybranego wariantu AC swoje auto możesz naprawić w sieci autoryzowanych warsztatów ASO, sieci partnerskiej Allianz lub dowolnie wybranym warsztacie.

Nasze wyselekcjonowane serwisy partnerskie na terenie całej Polski to gwarancja naprawy najwyższej jakości.

Wyszukaj serwisy w swojej okolicy:

Warsztaty współpracujące z Allianz

Jakie dokumenty są niezbędne do likwidacji mojej szkody?

  • OC - uszkodzenia pojazdu
    1. Druk zgłoszenia szkody,
    2. zdjęcia/nagranie wykonane na miejscu zdarzenia w przypadku jego posiadania przez poszkodowanego,  Instrukcja wykonania zdjęć
    3. prawo jazdy (jeżeli uszkodzony pojazd był w ruchu),
    4. kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu – dokument potwierdzający prawo własności,
    5. dyspozycja wypłaty odszkodowania (numer konta lub upoważnienie do odbioru odszkodowania przez serwis/warsztat naprawczy),
    6. dowód winy sprawcy zdarzenia (oświadczenie spisane ze sprawcą lub dane jednostki policji interweniującej na miejscu zdarzenia).
    1. 1. Druk zgłoszenia szkody,
    2. 2. dokumentacja medyczna z przebiegu leczenia (karty informacyjne, historia choroby, wyniki badań itp.),
    3. 3. faktury potwierdzające poniesione koszty leczenia i rehabilitacji,
    4. 4. numer konta bankowego, na które przelejemy odszkodowanie oraz dane jego właściciela,
    5. 5. kopia dokumentu tożsamości,
    6. 6. sprecyzowane roszczenia.
    OC - szkoda na osobie
  • AC - uszkodzenie pojazdu
    1. Druk zgłoszenia szkody,
    2. prawo jazdy kierującego,
    3. kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu,
    4. dyspozycja wypłaty odszkodowania (numer konta lub upoważnienie do odbioru odszkodowania przez serwis/warsztat naprawczy),
    5. faktura dokumentująca naprawę pojazdu (w przypadku rozliczenia fakturowego),
    6. zdjęcia/nagranie wykonane na miejscu zdarzenia w przypadku jego posiadania przez poszkodowanego Instrukcja wykonania zdjęć
    7. jeżeli za szkodę odpowiedzialna jest osoba trzecia, niezbędne jest oświadczenie lub protokół urzędowy potwierdzający okoliczności zdarzenia.
    1. 1. Druk zgłoszenia szkody,
    2. 2. zdjęcia pojazdu,
    3. 3. kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu,
    4. 4. dyspozycja wypłaty odszkodowania (numer konta lub upoważnienie do odbioru odszkodowania np. przez serwis/warsztat naprawczy),
    5. 5. nagranie z monitoringu w miejscu zdarzenia w przypadku jego posiadania przez Poszkodowanego,
    6. 6. zdjęcia/nagranie wykonane na miejscu zdarzenia w przypadku jego posiadania przez poszkodowanego Instrukcja wykonania zdjęć
    7. 7. jeżeli za szkodę odpowiedzialna jest osoba trzecia, niezbędne jest oświadczenie lub protokół urzędowy potwierdzający okoliczności zdarzenia.
    Szkoda w zaparkowanym pojeździe
  • Kradzież wypoisażenia
    1. Druk zgłoszenia szkody,
    2. zdjęcia pojazdu Instrukcja wykonania zdjęć,
    3. kopia notatki policyjnej potwierdzającej zgłoszenie kradzieży elementów pojazdu,
    4. skan lub kopia dowodu rejestracyjnego uszkodzonego pojazdu (w przypadku zatrzymania dowodu – kopia karty pojazdu),
    5. dyspozycja wypłaty odszkodowania (numer konta lub upoważnienie do odbioru odszkodowania np. przez serwis/warsztat naprawczy),
    6. faktura dokumentująca naprawę pojazdu (w przypadku rozliczenia fakturowego).
    1. 1. Druk zgłoszenia szkody,
    2. 2. wypełnione oświadczenie dotyczące szkody kradzieżowej,
    3. 3. kopia notatki policyjnej potwierdzającej zgłoszenie kradzieży pojazdu,
    4. 4. kopie dowodów osobistych wszystkich właścicieli pojazdu,
    5. 5. postanowienie Prokuratora o umorzeniu dochodzenia w sprawie kradzieży przedmiotowego pojazdu – kopia oryginału decyzji wyrejestrowania pojazdu,
    6. 6. cesja praw do pojazdu – oryginał 2 egz. podpisanych (przez właściciela i współwłaściciela, osoby upoważnione),
    7. 7. oryginał dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu – w przypadku zatrzymania ich przez Wydział Komunikacji zostaniesz poproszony o uzyskanie potwierdzenia zatrzymania dokumentów w urzędzie,
    8. 8. kopie wszystkich dokumentów pochodzenia pojazdu (faktury, umowy sprzedaży, książki serwisowej, świadectwa homologacji, itp.),
    9. 9. kopia certyfikatów zabezpieczeń (faktury montażu itp.),
    10. 10. wszystkie komplety kluczyków do samochodu wraz ze sterownikami do zabezpieczeń przeciw kradzieżowych (odbierze od Ciebie rzeczoznawca Allianz),
    11. 11. numery rachunków bankowych właścicieli pojazdu lub upoważnienie do odbioru odszkodowania podpisane przez właścicieli.
    Kradzież pojazdu

Jak mogę przesłać dokumenty do szkody Allianz?

Przysyłanie dokumentów

Dokumenty do szkody najwygodniej dostarczyć poprzez stronę status.allianz.pl

Alternatywnie można także wysłać je mailem na adres szkody@allianz.pl (w temacie szkody wpisz numer szkody, dzięki temu dokumenty trafią od razu we właściwe miejsce).

 Jak mogę sprawdzić status mojej szkody?

Status szkody najwygodniej można sprawdzić poprzez stronę status.allianz.pl

Alternatywnie można także uzyskać je przez telefon dzwoniąc pod numer 224 224 224.

Jak sprawdzić status szkody?

Jak mogę otrzymać samochód zastępczy na czas naprawy?

Jak mogę uzyskać samochód zastępczy?

W sprawie samochodu zastępczego prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 224 224 224.

  • Przy likwidacji szkody z  AC po połączeniu prosimy wybrać opcję Pomoc Assistance – nasz partner assistance jest dostępny całą dobę i udzieli informacji oraz zorganizuje pojazd zastępczy.
  • Przy likwidacji szkody z OC prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8-18 i wybranie opcji "informacja o szkodach już zarejestrowanych". Wraz z naszym partnerem wyspecjalizowanym w wynajmie pojazdów zapewnimy usługę na najwyższym poziomie.

Jak przebiega likwidacja szkody z Auto Casco?

Likwidacja szkody w Auto Casco
Szybka ścieżka likwidacji

Szybka ścieżka likwidacji

Przeznaczona jest dla szkód nieznacznych rozmiarów, gdy nie ma konieczności oględzin uszkodzonego pojazdu, a naprawę planujesz wykonać we własnym zakresie, nie dokumentując jej rachunkami z warsztatu.

 

  1. Zgłoś szkodę.
  2. Dokładnie opisz okoliczności kolizji oraz uszkodzenia samochodu. Możesz przesłać samodzielnie wykonane zdjęcia.
    Instrukcja wykonania zdjęć
  3. Poczekaj na propozycję (czyli oszacowaną na podstawie Twojego zgłoszenia wartość naprawy pojazdu) – przekażemy Ci ją telefonicznie lub mailowo w ciągu 3 dni roboczych.
  4. Zaakceptuj złożoną propozycję.
  5. Poczekaj na przelew – pieniądze otrzymasz szybko i bez zbędnych formalności na wskazane przez Ciebie konto. Nie musisz potwierdzać naprawy pojazdu, przesyłać rachunków lub faktur.
  1.  

Standardowa ścieżka likwidacji

Ta ścieżka jest stosowana w przypadku szkód złożonych, gdy konieczne są oględziny uszkodzonego pojazdu, a naprawę chcesz zlecić wybranemu warsztatowi, dokumentując ją rachunkami lub fakturami.

Zgłoś szkodę. Dokładnie opisz okoliczności kolizji oraz uszkodzenia samochodu. Możesz przesłać samodzielnie wykonane zdjęcia. 

Instrukcja wykonania zdjęć

   
 
  1. Zgłoś szkodę. Dokładnie opisz okoliczności kolizji oraz uszkodzenia samochodu. Możesz przesłać samodzielnie wykonane zdjęcia.  Instrukcja wykonania zdjęć
  2. Podczas zgłoszenia szkody podaj adres, gdzie znajduje się uszkodzony pojazdu i numer telefonu do kontaktu. Wykwalifikowany rzeczoznawca skontaktuje się z Tobą telefonicznie w ciągu 2 dni roboczych, aby ustalić wygodny dla Ciebie termin oględzin.
  3. Podczas oględzin, rzeczoznawca zweryfikuje posiadane przez Ciebie dokumenty, dokona oceny zakresu uszkodzeń oraz oceni wysokość szkody.
  4. Allianz może przygotować wypłatę nawet w dniu oględzin, jeśli zgromadzona dokumentacja jest wystarczająca, aby Allianz przyjął odpowiedzialność za szkodę oraz jeśli zaakceptujesz kwotę odszkodowania zaproponowaną przez rzeczoznawcę.
  5. Gdy nie akceptujesz kwoty zaproponowanej przez rzeczoznawcę, otrzymasz od niego dokument określający zakres uszkodzeń – kosztorys, który zostanie Ci przekazany niezwłocznie mailem. Dokument ten otrzyma również warsztat upoważniony przez Ciebie do przeprowadzenia naprawy samochodu.

  

Warsztat przeprowadzi naprawę pojazdu na podstawie otrzymanego z Allianz kosztorysu. W porozumieniu z Allianz ustali zastosowaną technologię oraz koszty naprawy. Po jej zakończeniu prześle nam fakturę za naprawę.

Przesłana faktura zostanie sprawdzona w zakresie zgodności z ustaleniami pomiędzy warsztatem i Allianz.

W zależności od podjętej przez Ciebie decyzji w zakresie realizacji płatności, odszkodowanie zostanie przesłane Tobie lub upoważnionemu warsztatowi. Decyzja dot. sposobu rozliczenia likwidacji szkody należy do Ciebie. Zapytamy Cię o to podczas rejestracji szkody, ale możesz zmienić zdanie do czasu zakończenia likwidacji.

Oględziny rzeczoznawcy

Oględziny rzeczoznawcy

Podczas rejestracji szkody nasz likwidator doradzi Ci najbardziej optymalny sposób likwidacji. Jeżeli zachodzi konieczność wykonania oględzin uszkodzonego pojazdu, wykwalifikowany rzeczoznawca skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych od zakończenia rejestracji, aby ustalić wygodny dla Ciebie termin i miejsce oględzin.

Likwidacja szkody może zakończyć się na tym etapie, jeśli:

  • kwota odszkodowania przedstawiona przez rzeczoznawcę jest dla Ciebie satysfakcjonująca,
  • zostały dostarczone wszystkie dokumenty i informacje niezbędne dla zakończenia procesu.

Płatność może zostać przygotowana dla Ciebie w dniu spotkania.

Kosztorys naprawy wykonany przez Allianz

Kosztorys naprawy jest sporządzany przez rzeczoznawcę w przypadku, gdy nie zdecydujesz się na kwotę przedstawioną przez rzeczoznawcę podczas oględzin. Rzeczoznawca przygotuje go niezwłocznie po oględzinach i przekaże Ci go, zgodnie z Twoją dyspozycją - mailem lub listownie. Kwota widniejąca na kosztorysie stanowi wysokość odszkodowania, którą możemy przekazać na Twoje konto, bez konieczności dokumentowania naprawy pojazdu.

Mając kosztorys, możesz:

  • skorzystać z naszej rekomendacji warsztatu, który wykona naprawę zgodnie z przygotowanym kosztorysem,
  • wybrać samodzielnie warsztat.
Kosztorys naprawy
Naprawa w wybranym warsztacie

Naprawa w wybranym przez siebie warsztacie

Decydując się na zlecenie naprawy pojazdu warsztatowi i rozliczenie na podstawie faktur, poinformuj o tym Allianz, zanim warsztat przystąpi do naprawy. To konieczne, aby uzyskać akceptację przewidywanych kosztów.

Kosztorys wykonany przez warsztat zostanie sprawdzony przez rzeczoznawcę Allianz pod kątem zgodności uszkodzeń z okolicznościami powstania szkody. Informacja o wyniku zostanie przesłana Tobie lub do warsztatu (jeżeli został upoważniony przez Ciebie do naprawy i odbioru odszkodowania).

Rozliczenie nastąpi po przedstawieniu faktur i będzie miało formę:

  • bezgotówkową – jeżeli warsztat został upoważniony przez Ciebie do naprawy i odbioru odszkodowania,
  • gotówkową (przelew na Twoje konto) – jeżeli samodzielnie rozliczasz się z warsztatem.

Decyzja o przyznaniu odszkodowania i jego wypłata

Informację o przyznaniu odszkodowaniu  lub odmowie jego przyznania otrzymasz w formie pisemnej decyzji. Każdorazowo w jej treści zawarte są informacje o trybie odwołania się od stanowiska ubezpieczyciela.

Decyzja, w jaki sposób rozliczysz się z nami, należy do Ciebie. Zapytamy Cię o to podczas rejestracji szkody, ale możesz zmienić swoją decyzję do czasu zakończenia likwidacji.

Kwotę odszkodowania możemy przekazać:

  • na Twoje konto bankowe lub przekazem pocztowym (jeżeli nie posiadasz konta bankowego),
  • na konto bankowe warsztatu, który dokonał naprawy pojazdu.
Decyzja o odszkodowaniu i wypłata
Terminy likwidacji szkód

Terminy likwidacji szkód z ubezpieczenia AC

Termin zakończenia likwidacji szkody regulowany jest przepisami kodeksu cywilnego i wynosi:

  • 30 dni od dnia zgłoszenia szkody (zgodnie z art. 817 k.c.),
  • 30 dni + 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie okoliczności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności ubezpieczyciela albo wysokości świadczenia było możliwe (Gdyby wyjaśnienie w terminie 30 dni okoliczności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności ubezpieczyciela albo wysokości świadczenia okazało się niemożliwe, świadczenie powinno być spełnione w ciągu 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe).

Bezsporną część świadczenia ubezpieczyciel powinien spełnić w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia szkody.

Zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2015, poz. 1844 z późn. zm.) - jeżeli w terminach określonych w ustawie lub umowie zakład ubezpieczeń nie wypłaci odszkodowania lub świadczenia jest zobowiązany do pisemnego zawiadomienia osoby zgłaszającej roszczenie o odszkodowanie oraz ubezpieczonego, w przypadku umowy ubezpieczenia zawartej na cudzy rachunek, jeżeli nie jest on osobą zgłaszającą roszczenie, o przyczynach niemożności zaspokojenia zgłaszanych roszczeń w całości lub części.

W przypadku wystąpienia nieuzasadnionej zwłoki w postępowaniu likwidacyjnym uprawnionemu do świadczenia przysługują odsetki ustawowe, o ile zawarta umowa ubezpieczenia nie przewiduje innej wysokości odsetek.

Terminy likwidacji szkód z ubezpieczenia OC

Termin zakończenia likwidacji szkody regulowany jest przepisami Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. nr 124, poz. 1152 z późn. zm.). Wynosi on:

  • 30 dni licząc od dnia złożenia zawiadomienia o szkodzie (zgodnie z art. 14 ust. 1),
  • 30 dni + 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń albo wysokości odszkodowania było możliwe, jednak nie więcej niż 90 dni od dnia złożenia zawiadomienia o szkodzie ( zgodnie z art. 14 ust. 2: gdyby w terminie 30 dni nie było możliwe wyjaśnienie okoliczności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń albo wysokości odszkodowania, odszkodowanie powinno być wypłacone w ciągu 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe, nie później jednak niż w terminie 90 dni).
  • powyżej 90 dni - przekroczenie maksymalnego terminu 90 dni jest możliwe jedynie w przypadku, gdy stwierdzenie odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń lub też określenie wysokości odszkodowania uzależnione jest od toczącego się postępowania karnego lub cywilnego. Co do zasady, zakład ubezpieczeń jest prawnie zobowiązany do przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego we własnym zakresie i zastosowanie tego przepisu jest możliwe jedynie w szczególnych przypadkach.
Bezsporną część świadczenia (czyli uznaną przez ubezpieczyciela do wypłaty) zakład ubezpieczeń jest zobowiązany wypłacić w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia szkody. Osoba uprawniona do odszkodowania nie może odmówić przyjęcia kwoty bezspornej, przy czym jej przyjęcie nie zamyka drogi do dochodzenia dalszych roszczeń. Odmiennie sytuacja może się kształtować w sytuacji zawarcia ugody. Ugoda jest umową, a jej postanowienia wiążą obie strony. W przypadku wypłaty kwoty bezspornej dobrze jest w korespondencji z ubezpieczycielem zaznaczyć, iż nie stanowi ona pełnego zaspokojenia zgłaszanych roszczeń.
W przypadku niemożności zaspokojenia roszczeń poszkodowanego w całości lub w części w terminie 30 dni zakład ubezpieczeń zawiadamia na piśmie uprawnionego o przyczynach niemożności zaspokojenia jego roszczeń w całości lub w części, jak również o przypuszczalnym terminie zajęcia ostatecznego stanowiska względem roszczeń uprawnionego,. Zgodnie z art. 14 ust. 3a powołanej wcześniej ustawy, w przypadku niewypłacenia przez zakład ubezpieczeń odszkodowania w przewidzianych terminach lub niedopełnienia obowiązku powiadomienia uprawnionego na piśmie o przyczynach niemożności zaspokojenia jego roszczeń w całości lub w części, jak również o przypuszczalnym terminie zajęcia ostatecznego stanowiska względem roszczeń , poszkodowany ma możliwość powiadomienia o tych nieprawidłowościach Komisję Nadzoru Finansowego, która zastosuje wówczas przewidziane prawem środki nadzorcze. W przypadku wystąpienia nieuzasadnionej zwłoki w postępowaniu likwidacyjnym poszkodowanemu dodatkowo przysługuje roszczenie o odsetki ustawowe.

Potrzebuję pomocy assistance

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 224 224 224 i wybór opcji Pomoc assistance. Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę.
Pomoc assistance

Jak postępować w razie wypadku?

Jak postępować w razie wypadku?
  • Upewnij się, ze nikt nie potrzebuje pomocy. Jeśli są osoby ranne, które potrzebują pomocy wezwij pogotowie.
  • Jeśli są osoby ranne lub ktoś zginął w wypadku wezwij też policję.
  • Zabezpiecz mienie przed powiększaniem szkody.
  • Pamiętaj o swoim bezpieczeństwie.
  • Jeśli możliwe zrób zdjęcia na miejscu zdarzenia.
  • Jeśli szkoda polega na wandalizmie lub kradzieży zgłoś sprawę na policję.
  • Zgłoś niezwłocznie szkodę do Allianz.

Jak postępować jeśli skradziono mi auto lub włamano się do niego?

Co zrobić jeśli skradziono mi auto lub włamano się do niego?
  • Niezwłocznie powiadom policję o kradzieży/włamaniu.
  • Niezwłocznie zgłoś szkodę do Allianz.

 W wyniku szkody spadła wartość rynkowa mojego auta

Jeśli uważasz, że w wyniku szkody zgłoszonej z OC spadła wartość rynkowa Twojego auta, zgłoś dodatkowe roszczenie do Allianz telefonicznie pod numerem 224 224 224 od poniedziałku do piątku w godz. 8-18.
Spadek wartości rynkowej auta w wyniku szkody

Wypowiedzenie polisy

Jak rozwiązać umowę na ubezpieczenie komunikacyjne?

Jeśli chcesz rozwiązać umowę na ubezpieczenie komunikacyjne OC i AC (np. gdy pojazd zostanie wyrejestrowany lub zdemontowany), zrób to online. Skorzystaj z formularza na stronie i rozwiąż umowę przez Internet.

Formularz rozwiązania umowy komunikacyjnej OC i AC (wyrejestrowanie lub demontaż)

Jak rozwiązać umowę ubezpieczenia?

Jak wypowiedzieć polisę OC na koniec okresu ubezpieczenia?

Jeśli zbliża się koniec okresu ubezpieczenia OC i chcesz wypowiedzieć polisę, możesz to zrobić przez Internet. Skorzystaj z formularza zamieszczonego na stronie i złóż wypowiedzenie.

Formularz wypowiedzenia polisy z końcem okresu ubezpieczenia

Wypowiedzenie polisy

Jak wypowiedzieć polisę OC na zakupione auto?

Wypowiedzenie polisy po zakupie auta

Jeśli kupiłeś używane auto i chcesz wypowiedzieć obowiązującą polisę OC w Allianz na zakupiony pojazd, zrób to online. Przejdź do formularza wypowiedzenia polisy OC i wyślij rezygnację z OC przez Internet. Wypowiedz polisę online.

Formularz wypowiedzenia OC po nabyciu pojazdu

Jak zmienić dane osobowe na polisie?

Jeśli chcesz dokonać zmiany danych osobowych na swojej polisie, wypełnij i prześlij wniosek o zmianę lub aktualizację danych osoby fizycznej / firmy. 

W przypadku zmiany imienia, nazwiska, dowodu osobistego, dołącz kopię dowodu osobistego (bez wizerunku i rysopisu).

Jeśli chcesz zmienić nazwę lub adres siedziby firmy, dołącz kopię zaświadczenia potwierdzającego wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisu z KRS.

Zmiany lub aktualizacji danych osobowych możesz dokonać:

  • online – zgłoś zmianę przez Internet, korzystając z  formularza na stronie,
  • telefonicznie (tylko zmiana danych kontaktowych) pod numerem 224 224 224 (pon.-pt. w godz. 8:00-18:00),
  • osobiście – w najbliższej placówce Allianz,
  • pocztą tradycyjną – wypełnij wniosek i wyślij na adres: Allianz Polska, Departament Obsługi Klienta, ul. Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa.

Jak zgłosić zakup lub sprzedaż samochodu?

Aby zgłosić zakup, sprzedaż lub darowiznę pojazdu, skorzystaj z formularza online i zgłoś transakcję przez Internet.

Przed wysłaniem zgłoszenia online, pobierz i wypełnij następujące dokumenty:
 

Wypełnij i zeskanuj powyższe dokumenty. Wysyłając formularz online, dodaj zapisane dokumenty z dysku w formie załączników.

ZGŁOSZENIE ZAKUPU LUB SPRZEDAŻY SAMOCHODU

 

 

Kupno, sprzedaż samochodu z polisą
Potrzebujesz pomocy w zakupie ubezpieczenia?
Zadzwoń! (pon.-piąt.: 8-18)
Ubezpiecz samochód przez Internet!
OBLICZ SKŁADKĘ ONLINE
To zajmie tylko 60 sekund.